Sunday, October 9

girls day out ! :D

baru ja balik dua hari dari UiTM, budak ngek ni dah terhegeh-hegeh nak keluar.
rinduu wey nak hang out ngan kawan2. 
tadi lepas la gian sekejap kan?
disebabkan budak UiTM ja tengah cuti, maka muka2 yang keluar ni adalah budak2 hingaq ni la.
lepas aku sampai umah yeobo, km teros pegi amik bongie plak.
kami sampai 'mid valley' versi alor star pun *city plaza la tu* dh pukol 4 lebih.
sempat lagi singgah MCD beli aiskrim 1.05.
* ciss 5 sen tax pun nak amik ka? *
p tengok tiket wayang.
dengan berani nak tgk Al Hijab.
memang, aku kalau tgk ceta melayu bila keluar ngan codename tgk wayang.
maka dengan itu aku layan la cerita melayu.
hello, korea korea aku pun kenai naa sapa Piere Andre *hero cita tadi*
tgk jugak aku Nora Elena *roomate aku layan, aku menumpang*
ok la syazleen, not bad. you did a good job jugak.
satgi orang cakap kau lupa negara pulak kan. hihi
disebabkan scene pukul 5.15.
km pun nak la p melalak sekejap.
konon nak masok karaoke jamban punya vvip *better la pada karaoke jamban tu*
DAMN. FULL.
so pergi sebelah dia.
tempat ni mahal sikit la
ok see the leg la bro.
tempat memang DAEBAK !
sumpah memang puas hati. 
tempat baru ni. aku pun baru first time pergi.
ya la nampak sgt la baru kan bg pengunjung setia city plaza macam aku.
dalam bilik melalak , macam biasa persembahan permbukaan mesti la SHINee Ring Ding Dong !
HAHA hat tu wajibul qhunnah.
seharusnya. semestinya.
abis melalak jam tepat 5.10 cewahh *ayat novel, over ja ngek sorang ni*
teros kami masok cinema. 
memang tada org la beb.
hari sekolah kan?
yess, baru sedar kami dah tak budak sekolah ! 
sumpah takot la jugak.
sbb dia suspen kan/
boleh la tahan wey.
sekadar nak mngisi masa lapang mcm kami.
boleh la nak layan ceta tuu.
habis tu p MCD.
then kami pergi Watson.
biasala perempuan kan?
hihi
saya dah jadi perempuan ka?
ouch, okkkk
i'll apply some toner. night cream. *baru beli td*. sun block.
wey perempuan kena la jaga.
aku nak kawin wey. kang orang taknakk. HAHA
lepas tengok Woohyun Infinite begitu jaga muka dia.
tercabar kot. oh man, dia lelaki wey.
lagi banyak face stuff dia dr aku yang perempuan ni.
aishh buat malu betol haha.
ok syazleen dah sampai mengarot ok?
hehe. terima kasih sudi membaca,
entry yang tak seberapa oleh budak ngek lagi over.
anyeonggg, chinguu :D

0 comments:

Post a Comment

 

Template by Best Web Hosting